Colourful motifs are fun
Colourful motifs are fun
Humorous images like this soapbox derby with little mishaps are very popular.

1950’lerde reklam

Dolmakalemlere ve kalemlere, tükenmez kalemler de katılır. Modern, pratik yazı yazma aracı piyasayı fetheder ve yoğun biçimde promosyonu yapılır.

Faber-Castell develops an ever growing range of writing and drawing instruments for school children.

After the bleak war years, the advertising motifs from the 1950s transport people into a colourful, perfect world with an established concept of roles.

 
 
"Goldfaber" renkli kalemi

"Goldfaber" markası 1935 yılında Johann Faber şirketi tarafından yaratılır ve 1942 yılında Faber-Castell’e devredilir. Geniş kapsamda yaygınlık kazanır ve aynı zamanda yurtdışında da çok popülerdir.

Devam eden on yıllar

1900’lerde ve 1910’larda Reklamlar

1900’lerde ve 1910’larda Reklamlar

Daha fazla oku
1920’lerde ve 1930’larda Reklamlar

1920’lerde ve 1930’larda Reklamlar

Daha fazla oku
1960’larda reklam

1960’larda reklam

1960’lar - reklamlar hızla gelişiyor

Daha fazla oku
1970’lerde ve 1980’lerde Reklamlar

1970’lerde ve 1980’lerde Reklamlar

Fotoğraf posterlerle imaj reklamı

Daha fazla oku